שירות ותמיכה

לקוח יקר,


כחלק מהתייעלות החברה ועל מנת לתת מענה הולם ושירות מהיר ללקוחותינו,

חשוב לנו מאד כי קריאות השירות יבוצעו בהתאם לנוהל הרשום להלן:

 

1.    טרם הקריאה לטכנאי שרות רשום את כל נתוני המערכת, יצרן, דגם, הספק, מספר סידורי, נתוני המצברים.

2.    בעת ההודעה תן תיאור מפורט ככל האפשר על התקלה וסיבותיה (אם ידועות), אירועים חריגים וכל מידע שיכול  
       להועיל.

3.    ודא שברשותך מספר טלפון (או נייד) פנוי להתקשרות חוזרת.

 


•    
פניה למחלקת שירות תעשה (בכל שעות היממה בכל ימות השנה) בצורה הבאה:

    מרכזיית יונירום: 04-6515015 (24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע).

    הודעה על תקלה שתועבר מיידית לטכנאי כונן.


•    
כל פניה שלא נעשית על פי נוהל זה עלולה להתעכב ולכן החשיבות לפעול ע"פ הנוהל.


 •      
במקרה חירום ניתן לפנות לאחד מהשניים (רק במקרה בו אין מענה בעדיפות א' בנוהל):

     
מנהל התפעול והשירות, יניב יוסוב : 0507388919.

     
מנהל טכני, עמוס פורן: 052-5321424.


מחלקת שירות,
יונירום אלקטרוניקס